1 d’agost del 2012

Dèria de deures


A Coll Roig, on es troben dues pistes forestals, hi tinc una dèria per resoldre.
Els motoristes van obrir fa temps una drecera just al costat del camí estalviant-se vint metres, precisament ells.  Un cop oberta l’aprofita tothom;  ciclistes, corredors, caminaires i suposo que  conills i  porcs senglars també.
Enrabiat amb els depredadors motoritzats vaig decidir tallar la drecera amb arbres secs i branques. Cada dia que hi passo algú ha desmuntat la tanca i jo n’hi afegeixo el doble, esgarrinxat i sufocat, com si m’hi anés la vida; però qui coi...?
Pot ser un motorista emprenyat i pot ser un caminat veí que fa bandera de la lògica cartogràfica i es nega a fer 20 metres més podent-ne fer la meitat.

De moment,  alguns respecten el camí i jo he canviat de ruta.

1 comentari:

Oriol ha dit...

Ets un tossut i l'altre també!!